Home » Vacancies » Assistent Controller

Assistent Controller

Word jij elke dag blij van een sluitende administratie en werk je graag in een klein en hecht team in een internationale organisatie? Ben je analytisch, cijfermatig sterk en resultaatgericht? Kun je prioriteiten stellen en voel je je prettig in een dynamische omgeving?
Dan zoeken wij jou!

Introductie

Dit ga je doen:

  •  Je bent verantwoordelijk voor de correcte verwerking van de inkoopfacturen in het ERP-systeem Isah.
  • Je controleert de automatisch geïmporteerde inkoopfacturen & boekt de uitzonderingsfacturen in.
  • Je draagt samen met je collega’s zorg voor tijdige facturering van de orders.
  • Je stelt specificaties op als onderdeel van de maandelijkse afsluiting en verzorgt de BTW en CBS-aangiftes.
  • Je rapporteert en ondersteunt de Financial Controller bij onder andere begeleiding van de accountantscontrole en overige financiële en fiscale vraagstukken.
  • Daarnaast ben je proactief in het geven van verbetervoorstellen rondom de financiële administratie.

Je blijft je jezelf ontwikkelen en groeit mee met het bedrijf. Je komt te werken in een dynamische functie in een internationaal speelveld. Een bedrijf wat continu innoveert en waarbij duurzaamheid hoog in het vaandel staat.

Organisatie

Onze opdrachtgever ontwikkelt, produceert, en onderhoudt container spreaders en overige hijsmiddelen. Deze systemen worden geleverd aan container terminals over de hele wereld. Vanuit het hoofdkantoor in Krimpen aan de Lek hebben ze het volledige proces onder eigen dak. Het is een familiebedrijf met grote ambities met een werkcultuur waarin veel aandacht is voor jou als persoon.

Functie-eisen

  • Een afgeronde financieel administratieve of control opleiding op minimaal MBO4 niveau; 
  • Ervaring met administratieve software, zoals AccountView, Exact, Isah Finance, Excel en rapportagesoftware; 
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling; 
  • Nauwkeurigheid en ruimte/ideeën voor vernieuwing. 
  • Je hebt bij voorkeur minimaal 2 jaar ervaring in een financiële functie en bent minimaal 4 dagen in de week beschikbaar.

Aanbod

  • Een prima salaris, bonus en winstdelingsregeling;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioenopbouw, vakantiegeld, wettelijke en bovenwettelijke vakantiedagen, ADV dagen
  • De mogelijkheid tot het volgen van opleidingen.

Sollicitatie

Wil je meer weten over deze vacature? Stel dan je vragen door ons te bellen op 0180-518513 of solliciteer direct!

Solliciteer direct!

  • Goede reisafstanden
  • Fulltime aanstelling
  • Persoonlijke ontwikkeling
  • Afspraken worden nagekomen

Vind een vacature die bij jou past!

  • Goede reisafstanden
  • Fulltime aanstelling
  • Persoonlijke ontwikkeling
  • Afspraken worden nagekomen